.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه های بازی سایپا - استقلال

استقبال اندک تماشاگران، درگیری امید شریفی نسب با بازیکنان استقلال و اعتراض تماشاگران به برگزاری بازی در روزهای ابتدایی هفته از مهمترین حواشی بازی تیم های فوتبال سایپا و استقلال بود.

سایپا و استقلال امروز در حالی در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف آرایی کردند که کمتر از 15 هزار نفر برای تماشای بازی این دو تیم به ورزشگاه آمده بودند. این استقبال اندک از بازی دو تیم استقلال و سایپا چند دلیل عمده داشت که مهمترین آن می تواند برگزاری بازی در روزی غیرتعطیل در ساعات میانی روز باشد.

* علی انصاری، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال برای تماشای بازی این تیم مقابل سایپا به ورزشگاه آزادی آمده بود. هواداران استقلال با تشویق‌های خود از این عضو هیئت مدیره باشگاه استقبال کردند.

* هواداران تیم فوتبال استقلال که برای تماشای بازی این تیم روی سکوهای مقابل جایگاه خبرنگاران نشسته بودند، از ساعت و زمان برگزاری این مسابقه گلایه داشتند. آنها از خبرنگاران درخواست داشتند مراتب اعتراض‌شان را به اطلاع مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برسانند.

* بازیکنان تیم استقلال تهران با پلاکاردی در دست که روی آن مراتب تسلیت این باشگاه به مناسب سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع) درج شده بود، وارد زمین شدند.

* مهدی امیرآبادی و بیژن کوشکی پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی استقلال مقابل سایپا به میدان رفتند. هواداران استقلال به دنبال بازگشت این دو به ترکیب اصلی بیش از دیگر بازیکنان آنها را تشویق کردند.

* پیش از آغاز مسابقه امیر قلعه نویی و دیگر مربیان استقلال نزد نیمکت نشینان سایپا رفتند. از جمع بازیکنان سایپا نیز حسین کعبی، ابراهیم صادقی، کیانوش رحمتی، ابراهیم میرزاپور و سید جلال حسینی نزد امیر قلعه نویی رفتند.

* صمد مرفاوی که به سفر حج رفته است، امروز روی نیمکت استقلال حضور نداشت تا نیمکت این تیم خلوت‌تر از هفته‌های گذشته باشد.

* واعظ آشتیانی، مدیرعامل باشگاه استقلال امروز با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی بازی تیمش مقابل سایپا را به تماشا نشست.

* در جریان نیمه دوم بازی سایپا - استقلال و زمانی که آبی پوشان با دوگل از حریف خود پیش بودند، یکی از بازیکنان استقلال روی زمین افتاد و داور و بازیکنان دو تیم به گمان اینکه امید شریفی نسب توپ را به بیرون می زند، ایستادند اما این بازیکن به سمت دروازه استقلال دوید و توپی را ارسال کرد که دروازه آبی پوشان را به خطر انداخت. حرکت شریفی نسب اعتراض شدید برخی بازیکنان استقلال را به همراه داشت که باعث شد دقایقی بازی متوقف شود.

دیدار این دو تیم با برتری 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال به پایان رسید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.